Ergenlerde sosyal kaygının tedavisi
Öğretmenler tarafından değerlendirilmek bazı gençlerde kaygı bozukluklarına yol açabilmektedir. Bu senaryoda bir sınıfta değerlendirme durumlarıyla karşılaşılmaktadır.
Senaryonun açıklaması
Senaryonun başlangıcında hasta/danışan sınıfın giriş alanındadır. Hasta kendi kendine yürür veya kumandaya tıklayarak sınıfın ortasına ışınlanır. Önünde genç avatarların olduğu tipik okul sıraları var. Avatarlar, taranmış avatarlar olarak adlandırılır ve bu nedenle gerçek insanların görüntüleridir, bu da grafik gerçekçiliği artırır. Öğretmen hastanın yanına oturur ve onu gözlemler.
Hasta artık örneğin bir derse başlayabilir. Bu arada terapist, dinleyicilerden farklı tepkiler tetikleyebilir;
- Huzursuzluk
- Kahkaha
- Yabancı utanç jesti
- Hastayla yoğun göz teması
Daha fazla özellik
- Öğretmen ve hasta arasında bireysel bir diyalog tetiklenebilir. Öğretmenin metinleri terapist tarafından tanımlanıp yazılıma yazılabilir.
- Öğrenciler ayrıca terapistlerin belirlediği metinleri de konuşabilirler.
- Hasta tahtaya da yazabilir.